onsdag 24 juli 2013

3 dagar kvar

I lördags överraskade våra bästa vänner oss med möhippa och svensexa. Mina 11 underbara tjejkompisar tog med mig till Stockholm på bus, utmaningar och överraskningar, medan sambon min kördes nedåt i landet och spenderade dagen med paintball och sköna timmar på en stor, hyrd flotte med grill, badtunna och bastu. På kvällen hade de hyrt ett hus i hemstaden (lokalen där vi anordnade vår förlovningsfest i februari) men världens fest för både svensexegänget och möhippegruppen. Ja, vad säger man. Både jag och sambon var heeeelt mållösa. Det är vi fortfarande. Det var en av de bästa dagarna i våra liv, och vi har inga ord som kan beskriva hur tacksamma vi är. Man häpnar över hur mycket kärlek och omtanke de visat oss. Vi har så fantastiska vänner <3 Gud vilken helg...


Om tre dagar är jag fru. Och vid den här tiden (21.30) sitter jag troligen och äter av bröllopstårtan som vår vän bakat åt oss. Det är stressiga dagar vi har framför oss, men jag ska försöka att njuta också. Det är ju en "once in a lifetime experience". Jisses, det är svårt att förstå att bröllopet är här nu.



1 kommentar:

  1. Har tänkt så mycket på dig i helgen. Hoppas lördagen blev ett underbart minne!

    Kram från fiffig (snart är det min tur)

    SvaraRadera