onsdag 11 juli 2012

Tävling

När jag ändå är bortrest så tänkte jag att ni som vill kan få tävla om en bok.







För alla er som har endometrios, eller känner någon som har sjukdomen borde boken passa perfekt. Eftersom min operation visade att jag är fri från sjukdomen så ger jag gärna bort boken till någon som behöver den bättre än mig.

Lottdragning:
GÖR SÅHÄR FÖR ATT VINNA BOKEN:
1. Länka till min blogg på din egen blogg--detta ger dig en lott
2. Lägg till min blogg i din läslista-- detta ger dig en lott
3. Länka till min blogg på annat forum/ställe (ex facebook eller familjeliv)-- ger en lott

När du samlat ihop så många lotter du vill ha så skriver du en kommentar med antalet lotter och hur jag kan kontakta dig för vinsten. Alltså antingen en länk till din blogg eller mailadress osv. Deadline är på måndag den 16e juli eftersom jag precis kommit hem från semestern då! Då drar jag vinnaren.

Sprid gärna detta så att boken når en kvinna som verkligen behöver den!
Tack och lycka till!!!!

1 kommentar:

  1. Kom igen, jag vet ju att det finns en del med endometrios som läser bloggen. :)

    SvaraRadera