onsdag 26 december 2012

Efter julen

God fortsättning!! Jag har haft två fantastiska julaftnar, en med sambons familj och juldagen med min familj och släkt! Det har faktiskt varit en underbar decembermånad och mycket roliga saker har hänt. Men än är det inte slut. Varje dag fram till den 3e januari är i princip planerad in i minsta detalj, vi bara flänger och far mellan olika vänner och familjer. Jag har haft stora sömnsvårigheter och är därför trött och har huvudvärk och ont i magen, men utöver det mår jag rätt bra. Tankarna på nästa ivf (icsi) skjuter jag ifrån mig just nu.. Jag behöver liksom leva lite! Strunta i att hålla mig strikt ifrån alkohol, strunta i att ta hand om kroppen på alla sätt jag kan, och sluta ha ångest och känna mig ledsen för att jag är barnlös. Det sistnämnda är ju verkligen lättare sagt än gjort, men till viss del har jag lyckats trycka bort tankarna som kommer.

Jag är inte så aktiv med att skriva just nu, men det blir bättre. Jag lovar!

God fortsättning och sköt om er! :)

3 kommentarer:

  1. Njut och ha det gott :)
    Gott Nytt År önskar jag Dig!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker själv det låter riktigt konstigt. Vi ifrågasatte på plats men läkaren sa att han inte kunde göra något åt det.Men jag ska ändå ta upp det när vi ses vid ultraljudet. Låter som att du haft en härlig jul. Hoppas du fick ett fint nyår med:-)

    SvaraRadera
  3. Tittar in här lite då och då. Hoppas du mår bra!

    SvaraRadera