tisdag 17 april 2012

Tid för operation och första möte på fertilitetskliniken..

17/4
Igår rann tårarna när jag äntligen fick tag på fertilitetskliniken eftersom jag fortfarande inte fått någon kallelse varken till operationen eller till fertilitetsutredningen. 

Vi har väntat sedan slutet av februari och när jag ringt tidigare har vi varit preliminärt inbokade i slutet av april för utredning. Men när jag ringde igår så fick jag en mindre chock. Vi har flyttats fram till mitten av JUNI (!!!) Med andra ord får vi till och med vänta längre än vad man borde tack vare vårdgarantins 3-månaders regel. Sen har de stängt över sommaren så jag vet inte hur det här kommer att gå för oss :( Operationen är bokad den 30e MAJ... Känns så fasansfullt långt borta... önskar att allt var annorlunda. Önskar att man kunde vakna upp ur den vardag som mest känns som en mardröm just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar