fredag 10 maj 2013

Tack

Stort tack till alla er underbara kvinnor som stöttat mig genom fantastiska kommentarer och tröstande ord efter missfallet!! Jag har läst varenda ett och fällt många rörda tårar över era ord... Ni är fantastiska! Och jag känner mig faktiskt inte alls ensam i det här tack vare er.. Jag tror att i princip alla som läser denna blogg är ofrivilligt barnlösa och inne i någon form av behandling, så vi är många som har det tufft. Jag lider med er, precis som ni lider med mig. Jag önskar att ni slapp gå igenom all stress, oro och längtan, men samtidigt är det skönt att jag inte är ensam i världen med att ha svårt att få barn. Sen vet jag att vi är allt för många som inte fått behålla våra graviditeter efter ivf-behandlingarna. Det är skönt att inte vara ensam, men helst av allt önskar jag att ingen av oss skulle behöva gå igenom missfall, för det är allt utom lätt.

Tack igen för era kommentarer! Ni har verkligen hjälpt mig.


3 kommentarer:

  1. Åhh vad jag lider med er. Vart med om exakt samma och jag vet hur det känns det är extremt jobbigt. Jag har fått ett ma och ett missfall den besvikelsen och alla känslor går inte att beskriva med ord. En stor kram till er <3

    SvaraRadera
  2. Jag läste ditt inlägg förra veckan och blev alldeles tårögd av din berättelse. Jag är jätteledsen för er skull att detta hände :( Jag försökte flera gånger att få till några rader genom mobilen men misslyckades.

    Här får du en kram i efterhand!

    SvaraRadera
  3. Jag har flera gånger försökt läsa ditt inlägg om missfallet men har blivit så ledsen varje gång att jag varit tvungen att lägga mig ned och gråta. Så det har inte blivit några kommentarer. Men jag ville bara säga att jag har tänkt på dig jättemycket den senaste veckan och att du har mitt stöd, även om det inte gör att du får ditt pyre tillbaka.

    KRAM.

    SvaraRadera