lördag 25 maj 2013

Vår dag...

Idag är det ofrivilligt barnlösas dag! Jag skulle vilja skriva det på Facebook och skicka till alla mina vänner, men då skulle jag också outa våra problem- och det skulle kännas tungt. Det är VÅR dag idag, men jag känner mig mest sorgsen och tycker att det mer blir en jobbig dag än en dag att "fira". Det är ju imorgon som jag vill bli firad, på mors dag. Men jag har inte fått något barn, jag är ingens mamma ännu. Inte på pappret. Jag är bara en mamma i hjärtat, själen och sinnet- som jag varit i flera år nu. Jag bara väntar på att det där efterlängtade barnet ska komma- barnet som vi ännu inte har sett men som är ämnat att bli vårat, så att jag kan få bli mamma på pappret. En mamma som faktiskt har ett barn. Ett barn som kan fira mig på mors dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar