lördag 28 april 2012

Ännu ett minus i ryggsäcken..

Idag är det bim (beräknade dagen för mens)... Än så länge har ingen mens kommit. Brösten är lite tunga, jag har huvudvärk och vansinnigt ont i magen, men smärtorna är liksom inte som mensvärk... Har funderat på det, hoppats lite, men ändå inte vågat tro att något är på gång..

Tog ett test och med spänning tittade jag och sambon samtidigt. Som alla tidigare test visade även detta minus :( När är det vår tur att se två streck på de där jävla stickorna? När är det vår tur att byta ut ångesten och tårarna mot total lycka?

Börjar tro att jag inte hade någon ägglossning för två veckor sedan. Eftersom kroppen är van vid att spela mig elaka spratt så skulle inte denna månad vara något undantag :( nu känns det hjälplöst eftersom jag inte har någon medicinsk hjälp och därmed troligen ingen egen ägglossning och hur ska då ett barn bli till?? Får försöka lägga fullt fokus på den kommande operationen. Drygt en månad kvar nu... Vill bara att tiden ska gå fortare :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar