tisdag 29 maj 2012

Nervositet inför operationen

Imorgon är det dagen med stort D.. den efterlängtade och något fruktade operationen.
Jag har precis skrubbat hela kroppen och tvättat håret med en speciell acetondoftande svamp som ska minska risken för infektioner efter operationen. Det långa håret var praktiskt taget omöjligt att tvätta, men jag gjorde mitt bästa och har nu väldigt sprött, frissigt och bångstyrigt hår. Imorgon bitti ska samma procedur göras om innan jag beger mig iväg till sjukhuset.

Jag har många tankar i huvudet. Många frågor som jag troligen kommer att vara för trött för att fråga när det väl gäller imorgon. Jag är riktigt nervös, främst för vad jag kommer att få veta efter operationen, men även för hur jag mår av narkosen och allt runtomkring. Håll era tummar för mig kära läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar