tisdag 7 januari 2014

Det blir skrapning, imorgon


Allt är inte borta ur livmodern än, enligt dagens VUL, vilket troligtvis är anledningen till de kraftiga kramperna jag får titt som tätt fortfarande... Det fanns en klump som kanske är vävnad och bitar av moderkakan sa läkaren, men det var i alla fall inte själva hinnsäcken. Imorgon är jag inbokad akut för skrapning på morgonen. Snabba ryck, det gillas! Men jag ogillar starkt att det inte var slut på jävligheter för oss. Jag ville slippa skrapning...

04.30 ska cytotec intas (huvvaligen, inte ens det slapp jag) och 07.30 ska vi infinna oss på sjukhuset. Jag är nervös!

5 kommentarer:

  1. Åh vännen! Jag skickar kramar och styrka åt dit håll. Ska tänker på dig imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh fy! Jag tänker på dig och önskar så ett slut på alla jävligheter för er nu. Imorgon vänder det, det måste det göra. <3

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig idag, så jobbigt med allt ni får gå igenom! Kram på er

    SvaraRadera
  4. Gumman! Jag tänker på Dig
    Många kramar

    SvaraRadera
  5. Usch! Vet hur det känns. Hoppas allt gick bra. Jag kände en lättnad när det var över.
    Många kramar!

    SvaraRadera