fredag 31 augusti 2012

Ordinationsblad

Idag damp ordinationsbladet ner i brevlådan. Så här ser doseringen ut fram till onsdag. Sen på onsdag kl 8.30 är det dags för det första VUL:et för att se hur det går med äggtillväxten.


Spännande värre. Jag är osäker på när de beräknar äggplock/insättning, om det blir redan nästa vecka eller veckan därefter?! Hur lång tid brukar det ta innan det är dags för äggplock?? Era erfarenheter?

hoppas bara att det inte krockar med de obligatoriska seminarierna i skolan. Det är jag väldigt nervös för eftersom det kan innebära att jag inte blir godkänd i kursen jag ska läsa. Där är närvaro a och o. Skolans första föreläsningar/ obligatoriska moment börjar på tisdag och onsdag. Jag har dock fortfarande inte lämnar in min uppgift till sommarkursen än, jag kommer liksom inte till skott att skriva färdigt den. Är så ofokuserad. Men idag, eller i helgen så måste jag ju göra klart den. Suck, jag måste bara hitta motivationen.

Hörni, jag vill skänka ett särskilt stort tack till alla er som följer min resa mot ett barn, och framförallt en stort tack till er som ger stöttande kommentarer! Det värmer i mitt hjärta<3 tack för det! Fortsätt så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar