torsdag 23 augusti 2012

Distraherar mig med inredning

Det finns två saker som kan ta bort tankarna från barnlängtan på ett effektivt sätt. Det ena är konserter. Det andra är kreativ inredning där jag får måla, bygga, pyssla, sy och hitta budgetlösningar som jag kan känna mig stolt över. De där dagarna när jag är så upptagen med att pyssla så att jag glömmer bort att tänka på barn. Sedan i måndags har jag haft fullt upp. Jag införskaffade hyllplan och konsoler som jag sedan har målat vita och skruvat fast spotlights i. Jag har även köpt en billig sänggavel i new england stil som också målats vit med matt lackfärg, och dessutom har jag klätt in en möbel i dekorplast så att den numera är vit träimitation. Hela kalaset för långt under 1000 kr. Jag njuter av att ha gjort så mycket av min tid :) och för så lite pengar.

Tack för alla finna kommentarer! Ni är guld värda. Lovar att snart besvara dem :)

4 kommentarer:

  1. Bra med distration! Men det kan bli dyrt...? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakteneftertotallycka25 augusti 2012 kl. 09:41

      Hihi jaaa det kan bli riktigt dyrt ;)

      Radera
  2. Kul och hitta andra som har samma ideer som en själv för att få bort tankarna en stund :)

    SvaraRadera
  3. Jakten efter total lycka29 augusti 2012 kl. 09:41

    Ja, kul att du gör samma sak :)

    SvaraRadera