onsdag 29 augusti 2012

Spänning!!!!

Jisses Amalia!

Imorse fick jag lite blodfärg på pappret, mensen kommer alltså idag. Så jag tänkte att jag kunde chansa och ringa ferten för att kolla om kromosomprovet analyserats färdigt än. Hör och häpna, det hade det!!! Trots att det bara gått tre veckor. Jag fick inget veta, men läkaren eller en sköterska ska ringa upp mig i eftermiddag. OM provet är negativt så kan jag börja spruta imorgon(!!!!!!!!) wow säger jag bara.

Det pirrar i magen! Hoppas hoppas hoppas..

2 kommentarer:

  1. Häftigt att du kanske får börja, jag håller tummarna!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jakten efter total lycka29 augusti 2012 kl. 20:25

    Tack!! Nu ska vi köra igång :) hur går det för dig med ruvandet? Läste att du haft ont.. Känns det bättre än? Kram!!

    SvaraRadera