måndag 2 december 2013

Det blir av!!!

Ultraljudet gick bra!! Slemhinnan var 8mm, skiktad och hade inga ojämnheter. Det fanns heller ingen dominerande äggblåsa i någon äggstock, så allt var som det skulle. FET blev inplanerat på måndag om en vecka, så jag ska alltså börja med lutinus (progesteron) redan på onsdag. En vecka kvar tills jag ruvar igen alltså...

Både mannen och jag har svårt att förstå att det redan är dags snart igen. Vi har trots allt inte riktigt hunnit landa i det senaste som hänt eftersom missfallet trots allt skedde för så lite som 5 veckor sedan... Ingen rast, ingen ro. Eller snarare, ingen tid till att grotta ner sig i eftertanke.

Fortsätter dock att småblöda lite i mina flytningar. Konstigt värre! Men det såg ju fint ut på VUL så vi får la lita på det.

Kram till er som frågat hur det gått!



14 kommentarer:

  1. Vad skönt att det såg bra. Håller tummarna för att det ska gå hela vägen för er denna gången.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakteneftertotallycka3 december 2013 kl. 10:52

      Tack snälla! Jag behåller dina tummar ett tag framöver.
      Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Jakteneftertotallycka3 december 2013 kl. 10:53

      Ja verkligen! Tack Camilla :)

      Radera
  3. Åh jag tänkte på dig igårkväll. Blev orolig när inget hördes här men detta var ju STRÅLANDE nyheter. Nu jäklar!!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakteneftertotallycka3 december 2013 kl. 10:55

      Va gullig du är Karin! Jag skrev faktiskt ett inlägg på en gång efter VUL men av någon anledning postades det inte på bloggen. Så när det började droppa in frågor om hur det hade gått sen på kvällen så förstod jag att inlägget inte hade publicerats.
      Ja nu jäklar ska det gå!!!! :) stora kramar

      Radera
  4. Härligt! Håller tummar och tår!

    SvaraRadera
  5. Jakteneftertotallycka3 december 2013 kl. 10:57

    Tack snälla :) som jag sa till Camilla, jag kommer nog låna dem ett bra tag framöver nu. Vill verkligen lyckas den här gången.

    SvaraRadera
  6. Yeeey!
    Nu håller jag tummarna för att allt ska gå bra!
    Kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakteneftertotallycka4 december 2013 kl. 20:23

      Tack snälla du, det hoppas jag också :)
      Kram!

      Radera
  7. Jag håller tummen hårt! Denna gång ska det gå hela vägen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakteneftertotallycka4 december 2013 kl. 20:25

      Tack! Det hoppas jag innerligt...

      Radera
  8. Mina tummar har du alltid!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakteneftertotallycka4 december 2013 kl. 20:26

      Tack snälla du. Och du har alltid mina..
      Kram!

      Radera