måndag 18 juni 2012

Böcker om infertilitet

Som jag skrev i det tidigare inlägget så läser jag allt jag kan om infertilitet, provrörsbefruktning och allt runtomkring. Men eftersom den mesta av informationen finns genom internet och framförallt diverse forum så tänkte jag utforska de böcker som finns ute på marknaden för att se hur aktuell informationen är. Finns det fler än jag som tycker att det finns otroligt dåligt med böcker på svenska som handlar om IVF och orsaker till infertilitet? Jag har letat länge efter en svensk bok om PCOS men har inte hittat något alls. Biblioteket i stan hade värdelöst utbud, men jag tog det jag kunde hittade.


När jag läst lite i böckerna så återkommer jag med kritik eller rekommendationer.

Jag vill passa på att tacka alla underbara människor som kommenterar mina inlägg. Ni gör verkligen hela min dag. Igår blev jag rörd till tårar bara av att höra att det finns fler där ute som går igenom samma sak som vi, och att ni tar er tid till att skriva några rader till en människa ni inte känner för att stötta. Plötsligt känner jag mig mindre ensam. Så fortsätt gärna att kommentera så lovar jag att göra detsamma om ni har några egna bloggar.

Jag kommer kontinuerligt att fylla på listan med bloggar som jag läser. Så tipsa mig gärna om era bloggar så skriver jag upp dem!
PUSS till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar