onsdag 20 februari 2013

Håll era tummar

Hej på er! Jag vet inte hur många av mina gamla kära läsare jag har kvar efter mitt långa blogguppehåll, men jag hoppas såklart att ni fortfarande följer mig. Sen vore det roligt om några nya IVFare har sprungit på min blogg också..
Hur som helst, idag behöver jag verkligen era tummhållningar, ert peppande och stöd, för idag är det dags för mitt tredje äggplock. Idag är äggplocket på ICSI 3. De tidigare gångerna har jag fått ut 5 respektive 7 ägg, men båda gångerna har bara 2 stycken varit mogna, och vi har aldrig kommit så långt som till ET.
Med dessa misslyckanden i bagaget så blir dagens äggplock otroligt ångestladdat, och jag har svårt att se ett positivt resultat framför mig... Hjälp?!? Vad ska jag tänka?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar