tisdag 19 februari 2013

Helt matt, dagen innan äggplock ivf 3

Dagen har varit rätt tuff. Jag mår inte alls bra nu. Att kissa, att sätta sig ner eller gå i trappor gör stundtals så ont i äggstockarna att det nästan svartnar för ögonen. Höger sida är värst, och det är där som magen är som mest svullen. Mitt på dagen slocknade jag i soffan i ett par timmar, men jag är fortfarande så trött att det svider i ögonen och så matt att kroppen darrar. Värst var efter jag ätit middag för då kom andningssvårigheterna och illamåendet som ett brev på posten.
Otrivellesprutan kanske kickstartade överstimulering? Eller så är det bara medicinbiverkningar och enorma äggstockar som tar plats och trycker bort resterande organ. Oavsett så är det inte roligt..

Nu vill jag bara att äggplocket ska vara över. Några timmar kvar nu. Pepp pepp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar