måndag 26 augusti 2013

Tar tillbaka

Spraydag 15.
Okej... Jag skrev att jag mått förvånansvärt bra under synarelatiden. Jag tar tillbaka det!! Varenda ord. Huvudvärken är olidlig!!!! De senaste tre dagarna har den varit/ varit som migrän med synbortfall, ljuskänslighet och olidliga skärande smärtor i huvudet. Jag har haft huvudvärk i en vecka nu, nästintill konstant, och den blir värre och värre. Jag som skyllde på förkylningen. Får nog ta tillbaka det nu och inse att det är en biverkning av synarela. Suck.... Blodprov imorgon. Hoppas jag är nedreglerad så att jag kan börja med sprutor på torsdag och att synareladosen sänks. Annars vet jag inte hur jag ska orka.....

Till på köpet börjar studierna igen nu. Jag har varken ork, lust eller minsta lilla motivation till att börja igen. Att vara mitt i en behandling och ha alla biverkningar (och känslor som kommer med på köpet) är ingen lätt sak att kombinera med studier eller jobb. Med den här huvudvärken blir det fullkomligt omöjligt.

Livet som ivf:are... Piece of cake right?!?!! Om folk bara visste...

4 kommentarer:

  1. Vi ligger nog ganska lika i tiden.. har också mått bra fram tills imorse.. världens huvudvärk som håller i sig än.. så här vill jag inte ha det.. :(
    vet ju att det blir bättre med sprutorna men så segt..
    Hoppas nu är nedreglerad så du kan köra igång snart.

    SvaraRadera
  2. Nu tar jag tillbaka att jag tycker min nedreglering är för kort. Lider med dig!

    SvaraRadera
  3. Usch din stackare! Jag skickar över cyberstyrka!!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh :( Fan att det ska behöva vara så!! Jag hoppas att det snart blir bättre och mödan värt i slutänden! Kramar

    SvaraRadera