tisdag 5 november 2013

Hårda bud

Trots huvudvärk som hette duga fick jag palla mig iväg till mötet med uppsatsgruppen och det obligatoriska seminariet. Jösses vilket jobb vi har framför oss. Vår planerade  arbetsbelastning de kommande 10 veckorna steg just med typ 500% efter diskussioner med vår handledare. Vår idé är bra, och metoden vi diskuterat fram i gruppen är också bra. Men antalet respondenter har ökat något alldeles vansinnigt och kraven på  göra ett hästjobb redan  innan nästa vecka var inte vad vi hade önskat eller väntat oss. Jag får ju panik... Idén är superrolig- men vi måste ju överleva arbetsbördan. Med all sorg och huvudvärk så blir jag rädd för hur det ska gå. Det här har jag bävat för. Och samtidigt ska jag klara av en ny FET... jösses

Ja, imorgon ska jag i alla fall till doktorn. Den doktor jag tydligen är listad hos men aldrig har fått träffa. Hoppas på att det går bra och att jag kan få en bra migränmedicin.

Åh nej, nu kommer en attack till, för nu börjar höger synfält bli vitt. Dags att stänga av datorn! fan också....

1 kommentar:

  1. OJ, fullt upp med andra ord.

    Hoppas det gick bra hos läkaren!
    Kraam

    SvaraRadera