torsdag 25 april 2013

Morgonen- ruvardag 8

Tror jag ska försöka ta mig ut på en liten lunkande kort promenad idag. Solens strålar lockar mig till den friska luften. Men jag får ta det lugnt så att jag inte får mer ont.

I natt har jag vaknat otaliga gånger. Kissnödig och svettig, med ömmande bröst. Eftersom äggstockarna är så stora nu så måste jag kissa ofta, så jag tror jag var uppe två gånger i natt. Har växlat mellan frossa och svettningar under sömnen... Jobbig natt helt enkelt..

Idag är det ruvardag 8. Åtta långa, olidliga dagar fram till testdag..



2 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen du får ett stort och fint plus om 8 dagar!! Håller mina tummar och tänker på er, strör lite lyckostjärnor över er :-)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å tack snälla rara du!!!! Jag håller tummarna precis lika hårt för att din behandling går vägen den här gången också :) fortsätt vara positiv! :)

      Kram
      Jakteneftertotallycka

      Radera