söndag 14 april 2013

Nervös och ångestfylld

Imorgon är det äggplock. Det känns både nervöst, jobbigt och ångestfyllt, samtidigt som jag bara vill få det överstökat. Jag har tidigare uttryckt min oro över att få ut omogna ägg. Den oron har verkligen inte blivit mindre, men det finns inget jag kan göra för att påverka situationen. Morgondagen kommer troligen att innefatta ännu mer oro, för även om vi får veta hur många ägg som plockats ut så kan jag ändå inte veta om de är mogna eller kommer att befruktas. Jag förväntar mig alltså att måndagen blir ännu tuffare!!! På tisdag vet vi troligen om jag är helt infertil eller inte.. Det är så stort att jag knappt kan greppa det, och jag är väl medveten om att det är mest därför som jag har en otroligt ångestfylld olustkänsla i hela kroppen. Jag är helt enkelt livrädd.... Livrädd för vad som komma skall....

2 kommentarer:

  1. Jag känner så med dig och tänker på dig dessa tuffa dagar som väntar! Jag hoppas verkligen att du får goda nyheter. Jag ska hålla både tummar och tår för din skull!

    Villbli3.bloggplatsen.se
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du! Det hoppas jag också.
      Stor kram /jakteneftertotallycka

      Radera