lördag 26 oktober 2013

Historien upprepar sig....

Jag blöder. Massor! Klarrött blod med små levrade klumpar. Det rumlar i magen precis som när jag brukar få mens och krampar då och då till i livmodern... Det finns gott om levrade klumpar runt livmodertappen.

Mitt förra missfall gick det så fort. Nu väntar man bara, den värsta väntan man kan tänka sig... Utan att veta säkert om det är kört redan.


Någon som fått rätt kraftiga blödningar med rött blod och små levrade klumpar- men ändå kommit vidare i graviditeten?

Det här är för stort för mig att greppa... Inte igen... Jag klarar inte det


5 kommentarer:

  1. Åh! Jag tänker på dig och hoppas innerligt att det går vägen den här gången. Jag har förstått att det är vanligt att blöda men hjälp vad sjukt jobbigt det måste vara :( Hoppas hoppas hoppas!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har genomgått tre stycken missfall, alla 3 har yttrat sig olika, men i mitt fall har alltid blod varit förknippat med missfall. Men det är ju olika för olika.

    Hoppas att det går bra!!

    SvaraRadera
  3. Har helt missat massor här. Vilket fint resultat ni fick från senaste behandlingen! Vi har ju gjort två ivfer och ett fet. Alla har slutat i tidiga missfall. De har yttrat sig olika, både i smärta, ihållighet och mängd blod. För mig är blod inget bra tecken. Vet att det inte var det du ville höra. Hoppas på mirakel för er. Stor kram

    SvaraRadera
  4. Åh nej.. får tårar i ögonen när jag läser detta.. inte igen.. hoppas så att det inte är mf på gång. Många blöder och det inte är någon fara. Men jag lider med dig.. faan vad orättvist allt är...
    stor kram

    SvaraRadera
  5. Usch nej vad ledsen jag blir för er skull. :(
    Jag blödde massor i en vecka med klumpar i vecka 5, men lyckades ändå komma till vecka 10. Varför vet vi inte. Jag håller tummarna!!!
    Många kramar

    SvaraRadera