tisdag 17 mars 2015

FET- Behandling nr 9, ÄD 1

Då var hönan med ägg och ruvar på något väldigt värdefullt i livmodern. Äggdonationsembryot klarade upptiningen (thank God) och allt gick som vanligt bra med själva återföringen. Gulliga läkare A gjorde insättningen, och precis som alltid så skänker hon och den underbara undersköterskan som är med i rummet så mycket energi och glädje. Trygghet och omtanke. Fast det hjälpte ju också att vi (både jag och maken) var på väldigt bra humör idag..

So far, en bra dag som firats med raw cheesecake från caféet som gör godaste rawtårtan jag ätit någonsin.

Nu hoppas vi att svar från Aten kommer snarast. Mina blodprover har analyserats färdigt och bland annat har jag höga leukocyter, och ferritinvärdet är dunderlågt. Vet inte hur dr. Papanikolaou har planerat resten av min behandling- så allt hänger verkligen i luften. Och jag har inte fått svar på hela förra veckan. Kanske blir det dropp redan ikväll, eller så blir det kanske senare i veckan.

Well well- jag har gjort allt jag kan, så nu ska jag vila mig lite.



5 kommentarer:

  1. Följt din blogg ett tag och håller tummarna för dig nu! Ska själv göra min 1a återföring på lördag!

    SvaraRadera
  2. Följt din blogg ett tag och håller tummarna för dig nu! Ska själv göra min 1a återföring på lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakteneftertotallycka22 mars 2015 kl. 21:38

      Tack för att du följer mig :) Åh så spännande!! Hur gick det för dig? Lova att hålla mig uppdaterad :)

      Radera
  3. Åh vad härligt! Jag håller tummarna, tror och hoppas!!!
    Och det är så härligt att läsa att ni mår bra, bägge två!
    Stor kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakteneftertotallycka22 mars 2015 kl. 21:39

      Tack kära fina du <3 Du vet att jag önskar er detsamma!!

      Radera