fredag 20 mars 2015

Pics

Testar om det funkar att posta bilder här igen efter telefonbyte. Det har inte gått på ett bra tag.

Min sönderstuckna och svullna mage som troligtvis har samlat på sig alla de där dryga 4 kilona som den här medicineringen gett mig.


5 blåmärken från 5 plågsamma sprutor av clexane (samma som fragmin).


Droppet jag just nu får.


Hängandes i vardagsrumslampan. Det börjar bli så normaliserat nu. Vännen som kommer och sätter dropp, hänger påsen i lampan och lämnar mig ifred i två timmar tills jag ringer och säger att det är klart. Haha så komiskt egentligen


Leverfläcken med blåmärke och knöl bakom. Den sitter alltså på sidan i navelhöjd, men på bilden kanske det inte syns så tydligt eftersom jag halvligger och vrider mig i en gungande stol. Alldeles intill leverfläcken har jag också en annan leverfläck som är mycket ljusare (mer vanlig färg på just min kropp) men den syns inte på bild.

1 kommentar:

  1. Jakteneftertotallycka20 mars 2015 kl. 17:58

    Yes, det funkar med bilder igen :)

    SvaraRadera