torsdag 26 mars 2015

Historien upprepar sig


Jag blöder... Var är rättvisan?


12 kommentarer:

  1. Nej!!!
    Hoppas att lilla femman ändå stannar kvar hos er! Massa varma tankar. Kramar <3 cicci

    SvaraRadera
  2. Nej nej nej!!! Jag blir så ledsen för er skull. :(
    Många styrkekramar

    SvaraRadera
  3. Den finns inte!
    Älskade vän vad jag är ledsen för eran skull. Jag har inga ord!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nej nej nej nej nej! Jag klamrar fast mig vid hoppet när ni inte kan. Det får bara inte hända igen. Stor kram fina du!

    SvaraRadera
  5. Neeeej! :'( Det får bra inte hända igen. Vill så gärna fortsätta tro att det ska gå vägen så jag hoppas det är en ofarlig blödning... Stor kram till dig!!!

    SvaraRadera
  6. Nej det FÅR FAN inte vara sant.. Jag hoppas hoppas HOPPAS så satans innerligt att det ändå ska gå vägen. Ursäktar alla svordomar, känner så himla starkt för er.
    Alla tankar och allt hopp skickar jag er.
    Kramar <3

    SvaraRadera
  7. Det är vanligt att blöda vid äggdonation så ge inte upp än. Hoppas det går bra.

    SvaraRadera
  8. Usch så tråkigt. Är dålig på att kommentera, men läser din blogg, och hoppades verkligen att det skulle gå vägen för er. Hoppas att det lilla embryot vill stanna kvar ändå!

    SvaraRadera
  9. Neeeeeej!!!! Du vet ju redan att allt kan vara normalt osv osv.. Men det är ingen tröst! Skickar bara världens största kram! Skickar allt hopp, rättvisa och lycka som jag kan till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blöder ofta vid ÄD så ge inte upp! Kram på dig gumman

      Radera
  10. Usch. Jag har läst lite men inte hunnit kommentera tidigare. Hade tänkt att gratulera och skriva att nu är det verkligen er tur. Men så ser jag detta och vet inte vad jag ska säga mer än blä å jäkla skit. Hoppades verkligen att det var er tur och med allt ni gått igenom skulle hjälpa. Kanske så med detta eventuella mf så kan ni gå vidare mot adoption som ni ändå sett fram emot med känsla av att ni gjort allt ni kunnat men adoption blir er väg. Önskar er lycka till. kram

    SvaraRadera
  11. Jakteneftertotallycka27 mars 2015 kl. 22:49

    Ni är så fantastiskt fina allihop <3 jag är så tacksam och stolt över att ni finns därute och skänker kraft, stöd och råd! Det betyder mer än jag kan beskriva och gör min tid såå mycket ljusare!
    Jag ska svara er enskilt på era kommentarer imorgon, men just nu får ni en gemensam för att visa att jag inte glömt bort er eller ignorerar. varma kramar till er alla <3

    SvaraRadera