onsdag 12 september 2012

10 timmar kvar till äggplock

Har precis slagit ihop kurslitteraturen för dagen såhär strax efter kl 21 på kvällen. (härligt att vara student?! Not all the time.... Well not so often really..) Är så klart helt slut, men jag har varit så upptagen med dagens grupparbete att jag knappt hunnit tänka på morgondagen. På ett sätt var det nog bra.

Laddar upp inför morgondagen med lite (för mycket) daimtårta och grädde. Det tyckte jag och sambon att vi var värda :)


Okej, jag kan inte lura mig själv- jag är supernervös inför imorgon. Mer för resultatet än för smärtan.

Klockan 07.45 ska vi befinna oss på sjukhuset. Det är tio timmar kvar tills dess. Kommer jag ens kunna sova en blund i natt med alla dessa tankar i huvudet?! Tveksamt.

Tack för alla lyckönskningar, ni är ju så fina och underbara!!

3 kommentarer: