torsdag 13 september 2012

Äggplock färdigt

Jag kommer att informera mer om hur äggplocket gick till senare, men just nu har jag inte ork nog att förklara mer än resultatet.

Vi fick bara ut 5 ägg ifrån de 13-14 blåsorna... Ärligt talat är jag både besviken och orolig eftersom man helst ska få ut minst 8-9 stycken...

Jag har vansinnigt ont efter äggplocket. Sambon servar mig med mat när jag ligger här nedbäddad i soffan. Det är jag minsann värd efter den här påfrestande dagen.

Mer uppdatering kommer ikväll eller imorgon.

4 kommentarer:

  1. Själv fick jag bara 4 ägg av 19! Klart man vill ha fler, men inget som säger att de inte kan lyckas på några färre hellre. Vet hur de känns när de gör ont efteråt. Tur att sambon tar hand om dig!:) de e du värd.

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att erat guldägg finns där ibland dem :) Har precis påbörjat IVF 2 nu och ska göra ÄP v 42. Långt kvar tills dess och jag försöker att inte tänka på det. ÄP var det mest smärtsamma jag varit med om i hela mitt liv och denna ggn ska jag försöka få till en sövning. Hoppas att det kändes bättre för dig.. Försök att inte oroa dig nu utan slappna av och du ska se att du mår bättre i morrn <3 Många kramar

    SvaraRadera
  3. Vet precis hur du känner. Vi hade också äggplock idag faktiskt. Vårt andra försök. Spännande att vi följer varandra på dagen :) Håller tummarna för er.

    SvaraRadera
  4. Skönt att det är över i alla fall och hoppas hoppas att ert framtida barn finns bland de fyra äggen! Vila ordentligt nu så hoppas vi att du mår bättre snart!

    SvaraRadera