söndag 9 september 2012

Sprutdag 11


Buhu, nu måste jag bara få klaga lite, tycka lite synd om mig själv för en kort stund och få ur mig negativiteten.

Illamåendet tar över handen, huvudet bultar, magen värker och jag är både yr och svag i kroppen.. Lagom kul söndag! Trots besök av vänner och bio med älsklingen. Ja, som sagt var biverkningarna svagare efter dag 4, men efter ca dag 8 så vände det och har varit rätt tungt igen. Lagom till helgen såklart. Jag är rätt trött på att vara en sjukling. En sån där person som kan må ruggigt bra (fysiskt) en halv dag för att sedan vara helt under isen på två röda sekunder. Men det är väl min lott i livet antar jag.

Magen svullnade upp redan efter att jag sprutat ett par dag. Ser gravid ut och känner mig allmänt oattraktiv. Ja, till och med sambon har erkänt att det syns på magen. Dessa hormoner alltså. Imorgon ska jag på ett nytt VUL och förhoppningsvis kan vi sätta ett datum för äp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar