torsdag 22 november 2012

Dagen innan äggplock

Det börjar känns så himla tungt och svullet i nedre delen av magen. Äggstockarna ilar och bultar och jag har liksom en träningsvärks-/ sträckningskänsla i ljumsken. Ser nog lite gravid ut idag.

Tack och lov är jag på väg hem nu efter en pluggdag med uppsatsen. Kanske ska fortsätta lite senare, men det är bara så skönt att komma hem och få sträcka ut sig i soffan. Blir så trött av behandlingen och ryggen vill inte sluta värka heller.

För övrigt är jag på bra humör, trots att det känns som jag ska kräkas varannan minut. Humöret gör ju SÅ mycket! Jag hanterar ju en tuff dag bättre om jag är glad.

Oops, nu måste jag stiga av bussen. Vi hörs mer sen ;)


-skrivet på min iphone

4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna stenhårt för er imorgon. :)
    Ett tips mot ryggen... jag fick lite gravidövningar innan och de hjälper nu också. Försök att inte svanka. Vila ryggen mot t ex en vägg och försök ha ryggraden rak. Hjälpte mig lite. :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Ska testa :)
      Kram
      http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

      Radera
  2. Tusen lycka till inför morgondagen! Jag tänker på er.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla rara du!!
    Stor kram
    http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

    SvaraRadera