söndag 11 november 2012

Där kom den

Igår kom mensen med buller och bång, 4 dagar efter sista tabletten med primolut-nor. Shit så ont jag får.. Inte konstigt att jag länge misstänkt endometrios!! Dock så vet jag ju numera efter min laparoskopi att jag INTE lider av sjukdomen, men jag tycker fortfarande att det är konstigt att jag får så vansinnigt ont..

Imorgon är dag 3 i menscykeln och därmed drar IVF nr 2 igång.
Den här gången är jag så himla nervös. Brast ut i gråt inför sambon idag, men han tröstade mig sådär perfekt som han ofta har förmågan att lyckas med, och sen påminde han mig om den fina kommentaren jag fick av Sara på mitt förra inlägg. Hennes inlägg gjorde mig så hoppfull. Tack kära du för att du berättade för mig att din andra behandling gick bättre än den första. Jag hoppas att det går hela vägen för dig!!

Idag är jag ledsen för kära bloggaren bakom http://iteradafamilia.blogspot.se/?m=1 som har en tuff dag idag.. I största allmänhet har jag haft lite svårt att orka läsa alla bloggar de senaste veckorna. Jag har liksom behövt lite distans. Nu när jag påbörjar behandling börjar jag nog bli lite mer aktiv dock. Troligen med skrivandet också.

Tack för alla kommentarer ;) ni är FANTASTISKA!!!




-skrivet på min iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar