söndag 18 november 2012

Sprutdag 7

Helgen har varit bra! Jag hängde från 8.30- 15.30 med min bästa killkompis igår, vilket inkluderade frukostbuffé på ett mysigt café och besök på en inredningsbutik som hade 70% rabatt på allt. Jag fick stå tre timmar i kö till kassan, men med mina fina fynd så var det värt det i slutänden ;) Men jag var helt död när jag kom hem vid 17 och hade inte ätit sedan frukosten, så sambon och jag grälade lite sådär mitt i trötthets- och hungerattacken. Vi grälar nästan aldrig annars!! (Vi försöker diskutera istället för att gräla) Vi löste det i alla fall ganska snabbt och konstaterade att det blev en höna av en fjäder. Resten av kvällen blev det bara film och mys, trötta som vi var.

Dagen har ägnats åt småpyssel, plugg och lite trött-mys i soffan framför en rolig komedi och solsidan. Fästmannen har hög feber och är lagom pigg. Hoppas att hans simmare inte tar skada :/

Har även städat lite i medicinskåpet och lagt använda sprutor i en påse. Ska ta med den till sjukhuset imorgon och fråga vart jag ska göra av dem. Tänkte även ge dem mina oanvända kanyler från de gamla menopurförpackningarna från den förra behandlingen. Har ju massor kvar!! Man får många kanyler i en sån där låda.



Helgens sprutor var riktigt tuffa att ta. Jag mår ju så nedrans illa och börjar få riktigt ont i magen nu. Illamåendet kommer inom några sekunder och ganska snart efter måste jag kräkas :/ jäkligt ont i nedre delen av ryggen har jag också. Nåväl, det är bara att hålla ut!!

Imorgon kl 8.15 är det dags för första VUL! Jag är nervös..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar