tisdag 13 november 2012

Sprutdag 2

Då var vi igång igen! Spruta nummer två är tagen och första ultraljudet är inbokat på måndag (sprutdag 8). Egentligen hade de planerat VUL redan dag 6 för att hålla tätare koll på mig denna gång, men eftersom det är helg då så får det bli måndagen.

Mår precis som förra gången väldigt illa av sprutorna, och den hemska smaken i munnen som är omöjlig att få bort kommer inom en minut efter att jag tagit sprutorna. Kroppen känns fortfarande inte i form och jag är trött, febrig och får huvudvärk och ont i magen om vart annat. Har liksom inte återfått min fulla styrka sedan överstimuleringen, men jag kunde inte direkt vänta längre nu med att börja den här nya behandlingen. Nu hoppas jag bara att jag är pigg nog att orka med allt!!

Av någon anledning kan jag inte kommentera på någons blogg med min telefon just nu. Vet inte vad som är på tok. Telefonen hänger sig när jag ska publicera mina kommentarer. Så, ni ska veta att jag tänker på er och följer era resor. Vill skicka en extra stor hälsning och kram till "JaMa 08"! Önskar att det hade blivit ett fint + för dig..

2 kommentarer:

  1. Jag mår också illa av sprutorna och får en äcklig smak i munnen. Trodde först att det var för att jag var nervös. Man får äta något efteråt. Min mage tycker inte alls om sprutorna. :-/

    Hoppas ultraljudet går bra. :)
    Kram
    Libra

    SvaraRadera