söndag 8 september 2013

Klimakteriet, oh yeah...?

Svettiga nätter. Vaknar dyngsur och luktar skunk (alltså svetten luktar på allvar annorlunda än den brukar..). Helt ojämn sömn. Huvudvärk dygnet runt. Onda muskler och leder. Tröghet i hjärnan som får mig att tappa ord och att säga meningar i fel ordning.

Jodå... Ni förstår säkert att jag fullkomligt äääälskar att vara i klimaktekärring?!?

Eller?

Nu är jag less på att vara i behandling. Det har gått för lång tid och jag är utmattad och har ont överallt. Vill att tiden ska hoppa fram till onsdag så att det äntligen händer något..

1 kommentar:

  1. Usch vad hemskt jobbigt det låter :( Jag är också en såndär som får precis alla biverkningar och läser med skräck allt du tvingas uppleva. Fy. Jag håller alla tummar och tår för att det i slutänden ger er ert barn!!

    Kram

    SvaraRadera