söndag 8 september 2013

Sprutdag 11

Kan det vara den sista sprutdagen möjligtvis? Jo det måste det vara, annars vore det enormt konstigt! Större får de ju inte bli, för då kommer de vara övermogna. I mina äggstockar lär det vara ordentliga vindruvsklasar (som mannen uttryckte sig, och klappade på min mage). 18-20mm kanske?! Det är svullet och svårt att gå. Svårt att sätta sig ner, att kissa och att ha byxor på sig.

Snart tar jag alltså puregonsprutan. Jag sitter och tittar på förlossningar från serien "En unge i minuten" som sändes för något/några år sedan och längtar efter den dag då jag själv ligger där. För någon dag ska jag hamna där. Det måste jag ha som vision, för annars skulle jag omöjligt orka alla behandlingar. Visionen är extra stark nu.

Imorgon är det dags för sista VUL, och förhoppningsvis ägglossningssprutan på kvällen. Det ska bli spännande att se. Eller, det är en skräckblandad förtjusning.. Måtte det vara okej!


Avslutar med en bedårande bild som min väninnas fyraårig satt och ritade (helt på tal om ingenting) häromdagen. Bilden visar mig och min man när vi gifter oss. Prästen och våra hängare med blommor är också med! Alltså jag smälter!! Tydligen leker hon och tvååriga lillasyster bröllop mest hela tiden efter att de var med när vi gifte oss i somras. Gulliga ungar <3

2 kommentarer:

  1. Åh en unge i minuten, det var länge sedan jag såg. Tror åttan eller vilken kanal det nu var visade den engelska versionen av den. Det var lite annorlunda.. :)
    Kram & lycka till!

    SvaraRadera
  2. Åh hoppas verkligen allt ser bra ut imorgon. Du verkar få tuffa biverkningar så äp på onsdag låter bra :) håller tummarna för er
    Kram

    SvaraRadera